
46 Activity: Market your fresh new online store
Goal
- Make your webshop ready for customers.
Instructions
- Prove that:
- you understand your audience inside and out (see page 39)
- you create customer value (see page 40)
- your marketing is cross-platform (see page 41)
- you build credibility to your webstore (see page 42)
- you make it easy for customers to reach you (see page 43)
- you guide your customers to your website (see page 44)
- you take care of your customers (see page 45)
1. You understand your audience inside and out
Onze doelgroep zijn vooral mannen maar ook vrouwen tussen de leeftijdscategorie 6 - 40 jaar oud met een modaal inkomen.
Zij willen onze producten kopen omdat ze graag willen voetballen in clubverband of in hun vrije tijd.
Wanneer een klant naar onze webshop surft is het meestal omdat hij voordien was bewust geworden van het feit dat hij iets nodig heeft in onze winkel.
Zij willen onze producten kopen omdat ze graag willen voetballen in clubverband of in hun vrije tijd.
Wanneer een klant naar onze webshop surft is het meestal omdat hij voordien was bewust geworden van het feit dat hij iets nodig heeft in onze winkel.
2. You create customer value
De toegevoegde waarde die Fulltime Sport creërt is:
- Tijdsbesparing – Via de website kan men een product aankopen in slechts 5 minuten.
- Risicobesparing – Het product die werd aangekocht kan altijd worden ingeruild binnen de 14 dagen mocht maat niet goed zijn.
- Topartikelen – Wij bieden producten aan van de hoogste kwaliteit.
- Extra's voor vaste klanten – Klanten die bij ons kopen krijgen steeds korting en kunnen ook nog eens iets extra winnen zoals bij de aankoop van een paar Puma schoenen.
- Voetbalspecialist in het Gentse: Door onze jarenlange ervaring in het Gentse kunnen wij topadvies geven aan onze klanten om zo een goede koopbeslissing te maken.
- Leveringstermijn: Schoenen die gekocht worden voor 15u van een bepaalde dag ontvangen de schoenen binnen de 3 dagen overal in België.
3. Your marketing is cross-platform
Met onze nieuwe webshop hebben wij nu zowel een webshop als een winkel.
Op deze manier kunnen klanten bij ons online en offline kopen.
Op deze manier kunnen klanten bij ons online en offline kopen.
4. You build credibility to your webstore
Zaken die ons geloofwaardig maken:
- Adres – Het adres waar onze vaste winkel is gelegen is te zien op onze e-shop.
- Foto's: De afbeeldingen van onze producten zijn steeds een reële weergave.
- Telefoonnummer: U kan ons telefonisch altijd contacteren via onze telefoonnummer.
5. You make it easy for customers to reach you
We zijn bereikbaar via:
- Onze website: www.fulltimesport.be
- Onze E-shop: https://cms.fulltimesport.webnode.nl
- Facebook: www.facebook.com/fulltime.sportgent
- Lokale winkel: Zeeschipstraat 61, 9000 Gent
6. You guide your customers to your website

1. Homepage: Op onze homepage vindt men alles terug wat nodig is voor een klant:
- Linkerzijde: Contactinformatie
- Centraal: Algemene informatie met het te contacteren e-mail adres bij vragen.
- Rechterzijde: Informatie van alle producten die wij in de aanbieding hebben.
7. You take care of your customers
Mensen kunnen meedoen aan onze actie om een reuzenschoen te winnen van Sergio Aguëro bij aankoop van een paar Puma voetbalschoenen.
Op deze manier tonen wij dat wij om hen geven door iets weg te geven bij aankoop van een bepaald product in onze winkel.
Op deze manier tonen wij dat wij om hen geven door iets weg te geven bij aankoop van een bepaald product in onze winkel.
Het belangrijke voor ons daarentegen is dat wij onze klanten de mogelijkheid geven om deze wedstrijd te delen met anderen via:
- Google +
- ... Alle andere sociale media kanalen.